سطح سطح پایین کراتینین کمتر پس از دیالیز ترک من
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سطح سطح پایین کراتینین کمتر پس از دیالیز ترک من

سطح سطح پایین کراتینین کمتر پس از دیالیز می تواند سطح کراتینین در سطح پایین تر پس از دیالیز DejarBajos می توانید از آن را دریافت شما پس از دیالیز می دانیم بسیاری از سطح کراتینین است، اما این بدان معنا نیست شما می توانید دیالیز در این زمان را متوقف کند.

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی می تواند دیالیز با وجود سطح پایین خود را از کراتینین می کنید؟

دیالیز است جایگزینی کلیه ها، می تواند کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی زندگی بهتر با ساخت کار کلیه، اما می تواند صدمه به کلیه تعمیر نیست و یا محافظت از mayores.Así پشتیبانی کراتینین در بالاترین سطح دوباره پس از مردم را متوقف دیالیز، تا مردم را به را به مدت طولانی حفظ سطح کراتینین پایین تر.

چگونه می تواند بیمار را از دیالیز نارسایی کلیه خلاص شوید؟

برای بسیاری از بیماران دیالیزی باید به این درمان برای بقیه عمر خود را، اما این بدان معنا نیست که آنها این فرصت را به خلاص شدن از شر ندارد.

پیوند کلیه یکی از مهمترین و برای درمان از راه نارسایی کلیوی موثر است، می باشد و همچنین جایگزین مشترک است که در صورتی که بیمار نارسایی کلیوی diálisis.Así ممکن است در نامزد پیوند شامل، این فرصت را به خارج از آن.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی دیگر از درمان دیالیز جایگزین است، در مقایسه با پیوند است natural.Lo بیشتر، شما می توانید مشکل به علت زمینه ای آن کلیه بدون آسیب رساندن به کلیه ها و دیگر اندام را حل کند.

اگر شما هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه نیاز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام. ایمیل ما: sjzhospitalrenal@hotmail.com.





:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: